Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig

Hade världens finaste födelsedag. Först kom det en massa släktingar hem på fika, sen ramlade mina fina vänner in med en fin födelsedagssång. Käkade god mat, drack gott och sen drog vi oss in till stan och satte oss på Interpool, fick födelsedagsdrinkar av Daniel och Micke med tomtebloss i, supermysigt. Gick sedan till Slick och dansade för fulla muggar. Mc'Donalds med random folk sen somnade jag gott hos Josefine vid 6 på morgonen.

Drog hem vid 12, kollade på lillebrors innebandymatch, åkte till Lingbo och hälsade på Elvis sen hem och dö på soffan.

Idag åkte jag in till stan och fikade med mina tjejer sen drog vi en impulsbio med Persbrandt. Sover hos Josefine inatt och imorgon blir det mys med Eklöf + att England närmar sig med stormsteg. Ni förstår ju själva, mitt liv är så bra som det kan bli just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0