It's mine

Ja. Jag har ÄNTLIGEN fått tag i en alldeles alldeles egen lägenhet som jag får tillträde till 1 september. Lyckan är total! Om två dagar tar jag mina grejer och åker ner, flyttar ner, till Karlstad. Skräckblandade känslor. Ledsen, glad, förväntansfull, vill hoppa av, vill gå utbildningen, orkar inte men gör det ändå, rädd, självsäker - ja you name it. Det är rätt snurrigt i mitt huvud just nu så jag ska fokusera på att stå still ett tag, med de jag älskar mest. Mina fina vänner kommer hit imorgon och då ska jag krama luften ur dom. Vi flyger liksom iväg åt olika håll nu, på ett eller annat sätt och det är klart som fan att det gör ont.

I veckan har jag umgåtts med finaste Josefine och underbaraste Ludvig. Nattkäk på Max, sjörövarspråk, pizzapicknick i Josefines säng, öl på brända, öl på saints, myslunch på Gävle strand, kaffehäng på Georges.

Jag har en hel dag kvar att njuta innan jag flyttar, då ska jag kramas med mina mostrar och deras familjer sen kommer mina fina.

Det här blir så jävla bra.


Kommentarer
Postat av: Morris

Jajamän Amanda det här blir så jävla bra. Puss o kram

2013-08-22 @ 15:39:26
Postat av: Mormis

Mormis ska det va. Jäkla apparat åh stava

2013-08-22 @ 15:41:10
Postat av: Sus

Haha, Morris!

JA du fina dotter, nu börjar det. Ditt egna liv. Det är fan stort.

2013-08-22 @ 21:41:59
URL: http://susolsson.blogspot.com
Postat av: jessiefo

"Vi flyger liksom iväg åt olika håll nu, på ett eller annat sätt och det är klart som fan att det gör ont. " gjorde förbannat ont i hjärtat när jag läste den där meningen.. <3

2013-08-22 @ 22:53:31
Postat av: Pappa

kl 10 24/9
Då börjar det
Kram

2013-08-23 @ 11:54:36
Postat av: Sus

Vad ska du göra 24/9..? ;-)
Tommy, det är redan i morgon!

2013-08-23 @ 18:21:39
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0