Maybe I'm amazed about the way I need you

 
Åkte till Stockholm i fredags, behövde komma ifrån mina rutiner och från Ockelbo. Startade lördagen med att besöka en isbar mitt i Stockholm sen blev vi bjudna på mat hemma hos Ann och stannade även där för att se melodifestivalen. Igår var jag och mamma på bio, Les Miserables, jättefin film och hela salongen satt och grät med varandra i 2½ timme.
 
Idag tänkte jag åka ner på stan och köpa massa nödvändiga grejer åt mig själv, men snökaoset stoppade mig. Så istället tog jag tag i jobbsökandet och avslutade sedan med ett välförtjänt bad. Nu ska jag återgå till att skriva personligt brev, skjut mig.

Kommentarer
Postat av: Mormis

Bra där Amanda ! Kämpa på jag vet att det kommer bättre tider för dej också. Du är en duktig tjej. Love you 💋

2013-02-06 @ 20:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0