Listen, to the song here in my heart

Blev en impulsresa till Valbo idag med mina bästa bästa systrar, shoppade loss på Ikea och fick även med mig en stickad tröja + en skinnjacka. Nöjd. Kvällen spenderades med familjen och vi kikade igenom massa gamla bilder. Jag var tydligen en riktig killtjusare och älskade att stå framför kameran naken. Var även väldigt söt, såå vad hände sen undrar jag?
 
Skulle styra något ikväll men råkade krascha så nu har jag krypit ner i sängen, ska slå igång en film och tagga morgondagen som består av hockeymatch, kaffehäng med Emelie och Bilma.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är fortfarande väldigt, väldigt söt <3

2013-01-05 @ 11:49:21
Postat av: mormis

Mandis du är så fiiiiin o söööööt <3

2013-01-05 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0