Jag skulle kunna dö nu, med kinden mot din hals

Har varit iväg på en tvådagars exkursion med klassen, runt om i Värmland. Vi har gjort en drös olika studiebesök, vi var till Mårbacka där Selma Lagerlöf växte upp, bodde sedan dog. Vi var även till Torsby Ski Tunnel där det var -3 grader i hallen och till råga på allt så började det snöa. Brukar oftast bli glad över den första snön men idag kändes det bara som pest och pina. Problemen slutade inte där utan när vi var påväg till vårt sista stopp innan hemgång så small däcket på bussen, ahopp.
 
Nu är jag i alla fall hemma och helskinnad i min lägenhet med lite glass och tända ljus. Snart är det fredag och det betyder att mamma och lillasyster kommer hit och myser med mig i min lilla lägenhet på 22kvm. Puss.

Kommentarer
Postat av: Mormis

Hoppas ni får en riktigt mysig helg. Mys tillsammans ni tre. Va rädd om varandra. Mamma är så lycklig för dej o Frida och hon älskar er jättemycke. Och vet du det gör vi också. Puss o kram❤❤❤

2013-10-16 @ 20:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0