Mellan flaskor, glas och fimpar

Herregud. Veckorna bara springer iväg och Värmlandslivet fortsätter, vilket får mig att tro att jag faktiskt är född på fel sida av landet. Vilka jävla underbara fantastiska människor det finns här. Pluggar, går på föreläsningar, skrivit min livs första tenta och sen allt utanför skolan; umgås med min fina Karlstadsfamilj. Vi bakar, lagar mat, går på bio, festar och bara är med varandra, ett litet gäng på 10 personer.
 
Om två veckor kommer mamma och Frida hit, musikalmys, middagsmys osv. Sen åker jag hem en helg för att fira Frida och den 23e november kommer pappa hit.
 
Just nu städar, tvättar och diskar jag ren min lägenhet. Ny balkongdörr och på måndag får jag ny kyl+frys (så förhoppningsvis kan jag snart frysa in mat<3). Hoppas allt är bra med er där hemma, puss så länge!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormis

Underbart att höra Mandis. Härligt att höra att du får ny kyl med frys, och att du fått ny dörr till balkongen. Det blir så bra. Älskar dej, och det dröjer inte så länge innan vi ses. Puss o kram

2013-10-07 @ 20:05:51
Postat av: Sus

Men vad bra! Då proppar vi frysen full nästa helg =)

2013-10-10 @ 21:22:28
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0