It feels like home to me

Lite mer än två veckor här i Karlstad har gått, lägenheten är fulländad, skolan har börjat och nollningen är över. Två veckor med massa fest, lekar, umgänge och sittning är över. Nu ska jag fokusera på skolan till 110% och ge allt, ge det en ärlig chans. Jag saknar alla hemma hela tiden och det ska bli så skönt att min bästa Josefine kommer på måndag och kramas med mig en natt. Pappa kommer ner den 23:e november då jag ska bjuda med han på en hockeymatch. Så jag har saker att se fram emot vilket gör allt lite enklare. Men jag tvekar varje dag på om jag kommer klara det här, fan att man inte föddes med ett läshuvud. Ska duscha och krypa ner i sängen med nybakade chokladbollar framför en film så kanske livet känns lite lättare sen. Puss och kram från Värmland


Kommentarer
Postat av: Mormis

Klart du fixar det här. Sluta underskatta dej själv. Du har ju klarat av skolan tidigare. Nu spottar du upp dej gumman och så kör vi. Puss o kram . Älskar dej så mycke

2013-09-09 @ 18:52:17
Postat av: finemangskan

Det ska va läskigt! Å det tycker jag med att det är.. Men att du lyckas å det med bravur, finns ingen tvekan om! INGEN TVEKAN!

Vill du ha sällskap till lunch eller i bibblan eller på en tur till Ikea dagen innan tenta?
Så finns jag. Å Marie å Monkan eller alla tre!

I slutet av september/början av oktober är det "tjejkväll" i stan, om du vill hänga med mig dit så gärna för mig. Om du nu inte ska hänga med några kursare såklart ;)
Jag är på Uni varje fredag och varannan torsdag än så länge. Så tveka inte om du vill nått. Även om du iofs ännu aldrig träffat mig eller nån annan liten detalj! ;)

/Heléne

2013-09-09 @ 22:03:37
URL: http://finemangskansspace.wordpress.com
Postat av: Sus

You can do it!

2013-09-11 @ 06:55:23
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0